خودرو

اردیبهشت، فصلی برای تماشا آبشارهای ایران: سفری به سرزمین خروش آب

طبیعت گردی و بودن در طبیعت یکی از تفریحاتی بوده که امروزه به یکی از مورد علاقه های خانواده ها و خصوصا جوانان تبدیل شده است. آنان در روزهای تعطیل سال به دل طبیعت رفته تا هم از زیبایی های آن لذت ببرند و هم خستگی را برطرف کنند. یکی از جاذبه های طبیعی که در گوشه...

12 اردیبهشت 1403

راهنمای انتخاب شیشه شیر مناسب برای نوزاد

بسیاری از والدینی که تازه دارای فرزند شده اند از فهمیدن این موضوع که نوک شیشه شیر بچه ها یک اندازه نیستند شگفت زده می شوند. در عوض، چندین سطوح نوک پستان وجود دارد که با سن، نیازهای تغذیه و جریان شیر مورد نظر کودک شما مرتبط است. دانستن زمان افزایش یا کاهش...

10 اردیبهشت 1403

در سفر به ییلاقات گیلان کجا اقامت کنیم؟

استان گیلان با برخورداری از چشم انداز ها بکر، روستاهای زیبا و دیدنی و مرم مهمان نواز همواره میزبان مسافران زیادی است. از این رو اقامتگاه های متعددی در این استان برای ارائه خدمات به مسافران به وجود آمده اند. از جمله این اقامتگاه ها که ترکیبی از راحتی،...

5 اردیبهشت 1403

هشدار بارش های سیل آسا در این 18 استان

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش های سیل آسا، آب گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

3 فروردین 1403

ورود تانک چینی به ایران ، عکس

سری شاسی بلندهای آفرودی شرکت گریت وال چین با نام تانک شناخته می شوند. این خودروها براساس اعداد طبقه بندی می شوند که از جمله آن ها می توان به تانک 300، تانک 500 و تانک 700 اشاره کرد. هر چقدر رقم خودرو بالاتر باشد، با خودرو قوی تر و بزرگ تری روبه رو خواهیم بود.

26 اسفند 1402

تانک 300؛ خودرو آفرودی تازه ویژه جانبازان!

تانک 300 به وسیله شرکت شتابران خودرو پرشیا به ایران می آید؛ این خودرو ز آن دسته خودروهایی است که ویژه عرضه به جانبازان در نظر گرفته شده است.

25 اسفند 1402

8 علت خروج دود سیاه از اگزوز

دود سیاه اگزوز ماشین، نشان دهنده مسئله ای است که باید سریعا برطرف شود. خروج دود، گاهی اوقات موقتی است و بعد از چند ثانیه از بین می رود؛ اما اگر برطرف نشد، مسئله ای جدی وجود دارد و باید برای یافتن علت خروج دود سیاه از اگزوز زودتر دست به کار شوید.

21 اسفند 1402

با این راهکار ساده به آسودگی بخوابید

به نقل از ارث، محققان دانشگاه استرالیای جنوبی، پیوندی شگفت انگیز را نشان دادند. آنان دریافتند که نحوه ساختار روز به طور قابل توجهی بر کیفیت خواب ما تأثیر می گذارد و ورزش نقش اصلی را بازی می کند.

20 اسفند 1402

دیجی کالا مقرون به صرفه تر ارسال می نماید یا فروشگاه های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه های کسانی است که خرید اینرنتی می نمایند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم صرفه می نماید.

14 اسفند 1402

آژانس مسافرتی تورهای نوروز 1403

تورهای نوروز 1403 فرصتی را برای شما عزیزان فراهم می نمایند تا بعد از یک سال پر از تنش کار و استرس، در کنار خانواده و آشناهایتان چند روز را به گردشگری در ایران بپردازید. در این زمینه تصمیم با شما است که قصد دارید در آب وهوای چه شهری تعطیلات خود را سپری کنید....

13 اسفند 1402

فناوری جادویی گوشی پرچمدار چینی، کنترل ماشین با حرکت چشم

آنر هفته آینده در کنگره جهانی موبایل از گوشی مجیک 6 پرو به صورت جهانی رونمایی خواهد نمود.

4 اسفند 1402

کپی چینی وانت مشهور آمریکایی

بی وای دی مدتی است که به توسعهٔ یک پیکاپ مشغول است و حالا تصاویری از پروتوتایپ این خودرو بدون پوشش های استتاری منتشر شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می دهد.

29 بهمن 1402

دانگ فنگ E70 برقی با ایران خودرو به بازار می آید ، سومین تاکسی برقی ایران خودرو

دانگ فنگ E70 برقی سومین تاکسی الکتریکی ایران خودرو است که به زودی به بازار خواهدآمد. این خودرو الکتریکی در مدت زمان 37 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ می گردد و قادر است تا 401 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

11 بهمن 1402

خودروی شاسی بلندی که وانت هم می شود ، عکس

پدال نوشت: برند کیوآن متعلق به چانگان، شاسی بلندی بنام E07 ساخته است که در عقب به سقف کشویی مجهز است و می تواند به پیکاپ تبدیل شود.

4 بهمن 1402

6 ترفند برای میکروب زدایی خانه در فصل زمستان

سال جاری زمستان هم مثل هر سال با اوج گیری بیماری های واگیردار روبه رو هستیم و احتمالا همین الان که شما در حال خواندن این مطلب هستید، خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان درگیر سرماخوردگی یا آنفولانزا هستید. اگر هم درگیر بیماری نباشید یا به تازگی بهبود پیدا...

29 دی 1402

آنالیز قطعات و لوازم یدکی خودروهای هایما

خودروهای هایما، یکی از محصولات پرطرفدار در ایران هستند. لذا آنالیز قطعات هیما و به طور کلی لوازم خودرو های چینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه، قطعات و لوازم هایما را مورد آنالیز قرار می دهیم.

20 دی 1402

4 دلیل اصلی قطع شدن برق پراید!

قطع شدن برق پراید، سمند یا هر خودروی دیگری که در ایران بیشترین کارکرد را دارد، مشکل رایج و خطرناکی است که باید حتما به آن رسیدگی گردد.

10 دی 1402

گواهینامه های رانندگی بین المللی صادر شده از سوی شرکتهای متفرقه اعتبار قانونی ندارند

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر شده، گواهینامه های رانندگی بین المللی صادر شده از سوی شرکتهای متفرقه اعتبار قانونی ندارند.

4 دی 1402

مراقبت از کفش چرم با 6 نکته ای که عمر کفش های شما را طولانی تر می نماید!

مراقبت از کفش چرم ممکن است سخت به نظر برسد ولی دوام کفش های شما را بیشتر می نماید. کفش چرم با کمی مراقبت و توجه، هم زیباتر می ماند و هم سالم و بادوام. در ادامه تمام نکات مراقبت از کفش های چرمی را با هم مرور می کنیم و به چندسوال مهم جواب می دهیم؛ اینکه چگونه...

13 آذر 1402

قیمت عجیب شاسی بلند برقی چینی!، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یکی از خودروسازهای چینی به تازگی از یک اس یووی برقی رونمایی نموده که 476اسب بخار قدرت دارد.

8 آذر 1402
تعداد: (152)