فناوری جادویی گوشی پرچمدار چینی، کنترل ماشین با حرکت چشم

به گزارش اخبار ورزش ها، آنر هفته آینده در کنگره جهانی موبایل از گوشی مجیک 6 پرو به صورت جهانی رونمایی خواهد نمود.

فناوری جادویی گوشی پرچمدار چینی، کنترل ماشین با حرکت چشم

به گزارش اخبار ورزش ها ، این شرکت، با انتشار یک ویدیو، آزمایش قابلیت ردیابی چشم مجیک 6 Pro را در ترکیب با هوش مصنوعی برای جابه جا کردن یک خودرو به نمایش گذاشته است.

به نقل از دیجیاتو، در این ویدیو، رئیس آنر فقط با نگاه کردن به گوشی خود باعث می گردد تا خودرو جابه جا گردد. البته خودروی مذکور دارای موتورهای سفارشی بوده است که پدال ها را کنترل می نمایند و هیچ راننده ای درون آن وجود ندارد. بعلاوه برای انجام این کار یک اپلیکیشن موبایل سفارشی طراحی شده که فقط دارای چهار دکمه روشن، خاموش و حرکت رو به جلو یا عقب است.

با نگاه کردن به هر یک از دکمه ها به مدت دو تا سه ثانیه، وظیفه مربوط به آن انجام می گردد و در نتیجه آن خودرو به سمت جلو یا عقب حرکت می نماید و حتی موتور آن روشن یا خاموش می گردد. آنر برای نمایش این فناوری با مجله اتوکار (Autocar) همکاری نموده است.

هرچند نمایش این فناوری به خودی خود بسیار جالب است، اما کنترل از راه دور یک خودرو به ویژه با تاخیری که وجود دارد، کاربرد چندان زیادی نخواهد داشت. البته آنر از انجام این آزمایش در پی تبلیغ قابلیت ردیابی چشم مجیک 6 پرو است تا عملکرد آن را نشن دهد. این شرکت بعلاوه وعده داده که در آینده ویژگی های بیشتری برای این فناوری ارائه خواهد نمود.

Honor احتمالا در MWC هفته آینده بیشتر به نمایش این فناوری خواهد پرداخت. مجیک 6 پرو بعلاوه دارای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی است و یکی از قوی ترین دوربین ها در بازار موبایل را دارد. مشخصا این دستگاه حرف زیادی برای گفتن دارد و حالا تا چند روز دیگر شاهد عرضه جهانی آن نیز خواهیم بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فناوری جادویی گوشی پرچمدار چینی، کنترل ماشین با حرکت چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری جادویی گوشی پرچمدار چینی، کنترل ماشین با حرکت چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید