بازی مبارزه ای جوجوتسو کایسن بهمن ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش اخبار ورزش ها، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Jujutsu Kaisen: Cursed Clash رونمایی نموده است.

بازی مبارزه ای جوجوتسو کایسن بهمن ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

نبردهای Cursed Clash در استیج های سه بعدی شبیه به بازی های مبارزه ای ناروتو و دراگون بال که به وسیله همین شرکت نیز منتشر شده اند، اتفاق می افتند. هسته اصلی بازی نبردهای سریع 2v2 (2 در مقابل 2) است که قهرمانان را در مقابل ارواح نفرین شده در توکیوی امروزی قرار می دهد. بعلاوه یک حالت آنلاین وجود دارد که در آن می توانید در مقابل دوستان یا با دوستان خود تیم شده و در صورت تمایل با افراد تصادفی روبرو شوید.

مبارزات شامل ترکیب حرکات شخصیت های مختلف و حملات تگ تیم و باز کردن تکنیک های نفرین شده برای افزایش قدرت و یادگیری حملات قوی تر در حین پیشرفت است. بیش از 15 مبارز قابل بازی وجود دارد که شامل مواردی نظیر یوجی ایتادوری، مگومی فوشی گورو، نوبارا کوگیساکی، گوجو ساتورو، ماکی زنین، توگه اینوماکی، پاندا و پادشاه افسانه ای نفرین ها، ریومن سوکونا می گردد. در این میان حالت داستانی بر اساس فصل اول انیمه است و شامل سناریوهایی از قسمت هایی از جمله Curse Womb Must Die و The Origin of Blind Obedience و بعلاوه فیلم سینمایی Jujutsu Kaisen 0 محصول 2021 است.

در کنار نسخه استاندارد 59.99 دلاری بازی، نسخه های دیجیتال دلوکس 79.99 دلاری، دیجیتال آلتیمیت 99.99 دلاری و کالکتورز 79.99 دلاری منتشر می شوند. نسخه دیجیتال دلوکس در کنار بازی شامل محتوای دانلودی Hidden Inventory/Premature Death و مینی گیم Jujusta 2024 Baseball می گردد. نسخه دیجیتال آلتیمیت در کنار محتویات نسخه دیجیتال دلوکس از مواردی نظیر موسیقی و آرت بوک به صورت دیجیتالی و محتوای تزئینی Anime End Theme 1 Outfit Set می گردد. در نهایت نسخه کالکتورز بازی تنها شامل بازی و یک پوستر است که با توجه به قیمت آن منطقی است. پیش خرید هر یک از نسخه ها بعلاوه به بازیکنان دسترسی به محتوای Jujutsu High First-Year Outfit Set را خواهد داد.

بازی Jujutsu Kaisen: Cursed Clash در تاریخ 1 فوریه 2024 (12 بهمن 1402) در ژاپن و روز بعد از آن در سراسر دنیا برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در ژاپن، نسخه های پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی در دسترس خواهند بود. این در حالی است که دیگر نسخه ها تنها به صورت دیجیتالی عرضه می شوند. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مبارزه ای جوجوتسو کایسن بهمن ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای جوجوتسو کایسن بهمن ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید