نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت الدن رینگ و اینساید شده است

به گزارش اخبار ورزش ها، نیل دراکمن، یکی از مدیران استودیو ناتی داگ، در مصاحبه اخیر خود بیان نموده که دوست دارد در پروژه های آینده کمتر روی روایت سنتی تمرکز کند و به روایت های وابسته به خود بازی های ویدئویی بیشتر تکیه کند.

نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت الدن رینگ و اینساید شده است

نیل دراکمن در مصاحبه اخیر خود با واشنگتن پست که بیشتر پیرو سریال اقتباسی این اثر صورت گرفته بود، شرحاتی هم درباره دیدگاهش در رابطه با قصه گویی در بازی های ویدئویی و اینکه چگونه این قصه گویی می تواند در سال های آینده تکامل پیدا کند، شرحاتی را ارائه داد.

دراکمن اشاره نمود که در حالی که می توان استدلال کرد که روایت های سنتی بازی های ویدئویی به بازی Adventure و دهه 80 میلادی بازمی گردد، او در حال حاضر یشتر به روش هایی علاقه مند است که برخی از بازی های تازهتر داستان خود را به شیوه ای کمتر مستقیم روایت می نمایند. او شرح می دهد: من اخیراً مجذوب چیزهایی مانند Elden Ring و Inside شده ام که برای گفتن داستان چندان به روایت سنتی متکی نیستند. من فکر می کنم یکی از برترین داستان سرایی ها در بازی لست آو آس، بخش زیادی از آن در بخش های سینمایی آن است اما بخش زیادی از آن در بخش گیم پلی و حرکت در یک محیط و درک تاریخچه یک محیط تنها با نگاه کردن به آن و آنالیز آن است. برای من، در حال حاضر، این برترین لذتی است که از بازی ها به دست می آورم - [آنهایی] که به مخاطبان خود اعتماد می نمایند تا چیزها را بفهمند و همواره و در همه جا دستشان را نمی گیرند. این چیزهایی است که من واقعاً شیفته آن در ادامه راه هستم.

دراکمن درباره اینکه این موضوع چه معنایی برای پروژه های آینده ناتی داگ خواهد داشت، اضافه کرد:این بدان معنا نیست که ما هرگز دیالوگ یا کات سین نخواهیم داشت. من فکر می کنم همه این ها ابزاری هستند که شما در جعبه ابزار خود در اختیار دارید و مهم این است که شما چگونه از تمام این جنبه های مختلف بهره ببرید. برخی از آن ها به وسیله رسانه های دیگر، برخی به وسیله نامه های و یادداشت هایی که در بازی پیدا می کنید و برخی هم به وسیله داستان سرایی محیطی.

دراکمن در پایان شرح می دهد: من فکر می کنم که حداقل برای نوع بازی هایی که در ناتی داگ می سازیم، راهی برای پیشبرد این موضوع وجود دارد. من واقعاً کنجکاو شده ام - باز هم می گویم، ما هرگز به تنهایی فقط روی نقاط قوت و ارزش هایمان تکیه نمی کنیم و همواره در پی چیزهایی تازه و کمی متفاوت که همه آن را دوست ندارند، هم می رویم و آن ها را هم امتحان می کنیم. باز هم می گویم، این چیزهایی است که ما اکنون روی آن کار می کنیم - می توانم به شما بگویم که تیم های ما از پروژه های مختلفی که در ناتی داگ روی آن ها کار می کنیم، بسیار هیجان زده هستند.

علی رغم این نکات درباره آنچه ممکن است در راه باشد، بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که برای مدتی چیز زیادی در رابطه با پروژه های آینده ناتی داگ به غیر از بازی آنلاین تازه آن ها بشنوند زیرا نیل دراکمن اخیراً اعلام نموده بود که آن ها سعی دارند فاصله معرفی تا عرضه بازی را کمتر نمایند تا به این شکل فشار کمتری هم به تیم توسعه دهنده بازی وارد گردد.

منیع: VGC

هدست گلد پلی استیشن مدل The Last of Us Part II Limited Edition

4,950,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی پلی استیشن 4 سونی مدل Limited Edition The Last of Us Part 2

3,890,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت الدن رینگ و اینساید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت الدن رینگ و اینساید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید