برترین ایرلاین های آسیا در سال 2017

به گزارش اخبار ورزش ها، معرفی فهرست برترین ایرلاین های آسیا

رده بندی و امتیازدهی شرکت های هواپیمایی باعث افزایش کیفیت و ایجاد رقابت بین ایرلاین ها می گردد. وبسایت اسکای ترکس (Skytrax) هرسال فهرست برترین ایرلاین ها در جهان را منتشر می نماید. این فهرست دسته بندی های مختلفی دارد و برترین ایرلاین ها به تفکیک قاره و منطقه پروازی نیز معین می شوند. بعلاوه برترین ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت، امن ترین ایرلاین ها و … نیز از جمله رده بندی های این وبسایت هستند. هواپیمایی قطر ایرویز برای دومین بار در صدر فهرست برترین ایرلاین های آسیا و جهان نهاده شد. ایرلاین های آسیایی در سال های اخیر گوی سبقت را از سایر ایرلاین ها گرفته اند؛ به طوری که 12 ایرلاین از 20 ایرلاین برتر جهان متعلق به قاره آسیا هستند. در ادامه برترین ایرلاین های آسیا را به شما معرفی می کنیم تا اگر قصد رزرو بلیط هواپیما را داشتید این فهرست را مدنظر قرار دهید. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین ایرلاین های آسیا در سال 2017

1- هواپیمایی قطر ایرویز | Qatar Airways

برترین ایرلاین آسیایی را می توان به جرات هواپیمایی قطر دانست. این شرکت هواپیمایی نه تنها برترین ایرلاین آسیا، بلکه برترین ایرلاین دنیا نیز لقب گرفته است. شرکت هواپیمایی قطر که در دوحه مستقر است بارها از سوی کارشناسان و مسافران به خاطر کیفیت خدمات، جایگاه های فوق العاده راحت و سیستم تفریح بی نظیرش مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته است. هواپیمایی قطر به بیش از 150 مقصد در سرتاسر دنیا پرواز انجام می دهد و ناوگان هواپیمایی اش را جدیدترین و مدرن ترین هواپیماها مثل بوئینگ 787 دریم لاینر و ایرباس ای 350 تشکیل می دهند. هواپیمایی قطر عنوان برترین ایرلاین خاورمیانه، برترین پرواز بیزنس کلاس دنیا، برترین سالن استراحت فرودگاه و برترین ایرلاین آسیا را به خود اختصاص داده است.

2- سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines

سرویس دهی ممتاز و باکیفیت سنگاپور ایرلاینز و مهمانداران آموزش دیده و مجرب باعث شده این ایرلاین به دومین ایرلاین برتر در آسیا تبدیل گردد. تلویزیون اختصاصی با طیف وسیعی از گزینه های تفریح و حوله داغ که قبل از پرواز به مسافران ارائه می گردد از جمله خدمات پرواز هواپیمایی سنگاپور است. هواپیمایی سنگاپور قطب اصلی فعالیت هایش را در فرودگاه چانگی سنگاپور قرار داده است. جالب است بدانید که فرودگاه چانگی برای پنجمین سال متوالی توانسته عنوان برترین فرودگاه دنیا را کسب کند. شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز عنوان برترین ایرلاین آسیا، برترین جایگاه بیزنس کلاس و برترین کیترینگ و غذای پرواز پرمیوم اکونومی را کسب نموده است.

3- آل نیپون ایرویز | All Nippon Airways

شرکت هواپیمایی آل نیپون که به طور اختصاری آنا (ANA) نیز نامیده می گردد در رتبه سوم برترین ایرلاین های آسیا قرار می گیرد. هواپیمایی آنا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی بین المللی در ژاپن است و بزرگ ترین ناوگان هواپیمایی بوئینگ 787 دریم لاینر را در اختیار دارد. تمیزی، امنیت و سرویس دهی عالی هواپیمایی آل نیپون باعث شده مسافران این ایرلاین را به عنوان یکی از برترین ایرلاین ها انتخاب نمایند. هواپیمایی آنا پیروز به کسب عنوان برترین سرویس فرودگاهی و برترین سرویس دهی مهمانداران نیز شده است.

4- هواپیمایی امارات | Emirates

هواپیمایی امارات که در دبی مستقر است در طول 30 سال گذشته توانسته خود را به یکی از برترین ایرلاین های دنیا تبدیل کند. این شرکت هواپیمایی به ویژه برای انجام پروازهای طولانی مدت و بدون توقفش معروفیت دارد. فرودگاه بین المللی دبی قطب اصلی فعالیت های این ایرلاین است و هواپیماهای ایرباس ای 380 سوپرجمبو و بوئینگ 777 پهن پیکر ناوگان هواپیمایی این ایرلاین را تشکیل می دهند. مسافران امارات در طول پرواز می توانند علاوه بر امکان انتخاب از طیف متنوع فیلم، موسیقی و بازی، شبکه های تلویزیونی را به صورت زنده نیز دیدن نمایند. در واقع، هواپیمایی امارات به علت همین سیستم تفریح منحصربفردش برنده عنوان برترین سیستم تفریح هواپیما شده است.

5- هواپیمایی کاتای پسیفیک | Cathay Pacific Airways

شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک متعلق به هنگ کنگ است و در سال های اخیر همیشه جزء برترین شرکت های هواپیمایی آسیا و دنیا بوده است. ناوگان هواپیمایی متشکل از بوئینگ 777-300 تی آر و استراتژی های درست کسب و کار باعث شده این شرکت هواپیمایی به عنوان یکی از برترین ایرلاین های آسیا مطرح گردد.

6- اوا ایر | Eva Air

شرکت هواپیمایی تایوانی اوا ایر در سال 1989 در تایپه تاسیس شده و در طول دو دهه گذشته توانسته پیروزیت های زیادی را در سطح دنیای کسب کند. در حال حاضر ناوگان هواپیمایی این ایرلاین را هواپیماهای پهن پیکر بوئینگ و ایرباس تشکیل می دهند و کیفیت ممتاز کابین پرمیوم اکونومی این ایرلاین معروفیتی دنیای دارد. اوا ایر عنوان تمیزترین کابین هواپیما و برترین خدمات رفاهی بیزنس کلاس را از آن خود نموده است.

7- هواپیمایی الاتحاد | Etihad Airways

شرکت هواپیمایی الاتحاد در ابوظبی مستقر است و در کنار هواپیمایی امارات دو ایرلاین برتر دنیا متعلق به یک کشور هستند. این ایرلاین با ناوگان هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به بیش از 100 مقصد در سرتاسر دنیا پرواز مستقیم انجام می دهد. پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس الاتحاد به علت کیفیت خدمات و سرویس های ارائه شده معروفیت دارند. در سال 2017، هواپیمایی الاتحاد توانست جایزه برترین پرواز فرست کلاس دنیا، برترین جایگاه فرست کلاس و برترین کیترینگ و غذای فرست کلاس را از آن خود بکند. این ایرلاین به جرات یکی از برترین ایرلاین های آسیا و دنیا محسوب می گردد.

همان طور که در بالا دیدیم 7 مورد از برترین ایرلاین های آسیا را به شما معرفی کردیم. اگر بخواهیم این فهرست را کمی بیشتر ادامه بدهیم و ایرلاین های دیگر را نیز معرفی کنیم به ترتیب شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines)، گارودا ایندونژیا (Garuda Indonesia)، تای ایرویز (Thai Airways)، ژاپن ایرلاینز (Japan Airlines) و هواپیمایی آسیانا (Asiana) در رده های هشتم تا دوازدهم برترین ایرلاین های آسیا قرار می گیرند.

منبع: uk.businessinsider.com

منبع: الی گشت

به "برترین ایرلاین های آسیا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایرلاین های آسیا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید