کاهش قیمت 15 تا 80 میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در بازار؛ پراید، کوئیک، 206 و تارا چند شد؟ ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش اخبار ورزش ها، قیمت خودرو امروز 7 مرداد 1402 با شروع مجدد معاملات، تغییر آنچنانی نداشت. گویا بازار خودرو فعلاً از تعطیلات برنگشته و بیشتر محصولات در ثبات کامل قیمتی قرار دارند.

کاهش قیمت 15 تا 80 میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در بازار؛ پراید، کوئیک، 206 و تارا چند شد؟ ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش اخبار ورزش ها به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز 7 مرداد 1402 با آغاز مجدد روند معاملات، روز آرام و کم تلاطمی را آغاز کرد. بیشتر محصولات بازار در ثبات کامل قیمتی خرید و فروش می شوند و تغییری نسبت به هفته گذشته نداشتند.

تصویب واردات خودروهای کارکرده از سوی دولت در هفته گذشته و انتشار اخبار مربوط به تجهیز بعضی از نمایشگاه های مونتاژکاران جهت واردات خودرو، این مسئله را در فکر مخاطب بر می انگیزد که واردات خودروهای نو و کارکرده در هر صورت عملی خواهد شد و به همین علت می تواند انتظارات کاهش قیمت خودرو را به فکر خریداران و فروشندگان القا می نماید. بنابراین حتمالاً در طول هفته جاری نیز شاهد افت قیمتی باشیم.

قیمت خودروهای داخلی امروز هیچ تغییری نسبت به هفته گذشته نداشته و همه محصولات در ثبات کامل قیمتی در حال معامله هستند.

پراید 131 و پراید 111 فعلاً روند ثبات قیمتی را برگزیدند. این دو خودروی مالی سایپا امروز نیز بدون هیچ گونه تغییر و به ترتیب با نرخ های 310 میلیون و 320 میلیون تومان معامله می شوند.

کوئیک دنده ای S با مدل 1402 پس از 2 میلیون تومان افزایش در روز پنج شنبه هفته گذشته، تغییر دیگری نداشته و با همان قیمت 347 میلیون تومانی خرید و فروش می گردد.

پژو 206 تیپ 3 پاناروما از هاچ بک های تازه وارد شرکت ایران خودرو به شمار می رود که نسبت به ابتدای هفته گذشته، 5 میلیون تومان بالاتر معامله می گردد. به این ترتیب نرخ خرید این هاچ بک فرانسوی- ایرانی 520 میلیون تومان است.

تارا اتوماتیک که سدان لوکس ایران خودرو در بازار محسوب می گردد، حدود 4 میلیون تومان پایین تر از نرخ فروش آن در ابتدای هفته گذشته خرید و فروش می گردد. در نتیجه تارا اتوماتیک به قیمت 770 میلیون تومان در حال معامله در بازار است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار نیز با تبعیت از بازار داخلی ها، تغییری تجربه نکرد. بنابراین در ادامه به تغییرات قیمتی بعضی از محصولات مونتاژی بازار نسبت به ابتدای هفته گذشته می پردازیم.

جک J4 کرمان موتور، مقرون به صرفه ترین خودروی مونتاژی بازار بوده که امروز نسبت به ابتدای هفته گذشته 40 میلیون تومان مقرون به صرفه تر است. به این ترتیب J4 کرمان با نرخ 720 میلیون تومان درحال خرید و فروش است.

ام وی ام X22 PRO مدیران خودرو نیز جزو مقرون به صرفه ترین کراس اوورهای مونتاژی دسته بندی می گردد. این خودرو توانست با 15 میلیون تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته گذشته، به قیمت 945 میلیون تومان خرید و فروش گردد.

فیدلیتی پرایم 5 نفره با مدل 1401، یکی از محبوب ترین خودروهای مونتاژی بازار است که نسبت به ابتدای هفته گذشته 40 میلیون تومان افت نرخ داشت. این کراس اوور فعلاً با نرخ یک میلیارد و 520 میلیون تومان معامله می گردد.

لاماری ایما که یکی از پرنوسان ترین محصولات مونتاژی حال حاضر بازار شمرده می گردد، نسبت به ابتدای هفته ای که گذشت، 80 میلیون تومان افت قیمتی تجربه کرد. این کراس اوور چینی از چند روز گذشته با قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عماد جعفری کارشناس بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو همچنان، تنها برای خریداران مجذوب کننده است. زیرا قیمت خودروها طوری شده که مردم ترجیح می دهند فعلاً خودرو نخرند. در ماه های گذشته بازار خودرو بیشتراً به دست دلالان افتاده بود و خریدار واقعی بسیار اندک در بازار به چشم می خورد؛ اما اکنون مصرف کننده های واقعی و با قدرت چانه زنی بالا در بازار حضور دارد.

وی ادامه داد: زمزمه های واردات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده از یک سو و واردات بعضی از مدل های چینی شرکت چانگان از سوی دیگر، توانسته فضای بازار را همچنان آرام نگه دارد و بساط سود و دلالی را از بازار برچیده است. امید داریم که روند فعلی ادامه دار باشد؛ البته فکر می کنم قیمت ها در بازار حداقل تا یک ماه آینده به این شکل باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش قیمت 15 تا 80 میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در بازار؛ پراید، کوئیک، 206 و تارا چند شد؟ ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت 15 تا 80 میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در بازار؛ پراید، کوئیک، 206 و تارا چند شد؟ ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید