هنوز آدرس باشگاه استقلال را نمی دانم ؛ این یک فاجعه است! ، مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال را دیدم از تعجب خشکم زد ؛ حقشان نیست!

به گزارش اخبار ورزش ها، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه مدیری به سرمربی می گوید پنجم هم شوید مسئله ای ندارد یعنی چه؟ یکی از این طرفداران من هستم و می گویم توقع من این است که استقلال در این فصل جام بگیرد.

هنوز آدرس باشگاه استقلال را نمی دانم ؛ این یک فاجعه است! ، مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال را دیدم از تعجب خشکم زد ؛ حقشان نیست!

به گزارش اخبار ورزش ها، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط برای استقلال مناسب نیست. استقلال در یک سال اخیر با حواشی زیادی روبه رو بوده است. اینکه در طول 12 ماه چهار مدیر عوض گردد، در جهان بی سابقه است و باید در کتاب گینس ثبت گردد.

وی اضافه نمود: من به عنوان یک پیشکسوت که 50 سال سابقه استقلالی بودن دارم، هنوز آدرس باشگاه استقلال را نمی دانم! این یک فاجعه است. کسی سراغی از من و دیگر پیشکسوت ها نمی گیرد. پیشکسوت ها در پی پست و مقام و پول نیستند بلکه می خواهند به آنها احترام گذاشته و قدرشان دانسته گردد.

پیشکسوت استقلال افزود: اولین قرارداد من با استقلال سه هزار تومان بود. ماهی 200 تومان هم حقوق می گرفتم. اما الان یک بازیکن درجه دهم قرارداد 20 میلیاردی می بندد. وقتی مبلغ قراردادهای بازیکنان را دیدم از تعجب خشکم زد. متاسفانه بازیکنانی این قدر پول می گیرند که حقشان نیست!

رشیدی اضافه نمود: جواد نکونام در بدترین شرایط راهنمایی استقلال را برعهده گرفت. استقلال در سال ها از ابتدا تا به امروز این قدر با مشکل روبه رو نبوده و همه مسائل تیم یک جا جمع شده است.

وی گفت: چند هفته دیگر لیگ برتر آغاز می گردد اما استقلال هنوز تیم خود را نبسته است. تیم با نفرات کامل تمرین نمی کند و به طور حتم این روند تبعاتی را به همراه خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال بعلاوه افزود: استقلال طرفدار دارد، طرفداران فقط در پی این هستند که این تیم به مقام قهرمانی برسد. آنها جام می خواهند. یکی از این طرفداران من هستم و می گویم دوست دارم تیم محبوبم پیروز باشد و چیزی جز این نمی خواهم. سطح تیمی که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی قاره کهن را یدک می کشد، نباید با این حرفها پایین آورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هنوز آدرس باشگاه استقلال را نمی دانم ؛ این یک فاجعه است! ، مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال را دیدم از تعجب خشکم زد ؛ حقشان نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز آدرس باشگاه استقلال را نمی دانم ؛ این یک فاجعه است! ، مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال را دیدم از تعجب خشکم زد ؛ حقشان نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید