علت کوشش میلان برای خرید طارمی فاش شد

به گزارش اخبار ورزش ها، ساکی که با میلان و تیم ملی ایتالیا به موفقیت های چشمگیری رسیده، به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان گفت تیم های ایتالیایی دنبال این هستند که هرچه سریع تر یک مهاجم نوک بخرند.

علت کوشش میلان برای خرید طارمی فاش شد

با این حال، او معتقد است خرید فوری یک مهاجم گره از کار باز نمی کند چون یک نکته مهم را باید در نظر داشت: خریدن مهاجم مهم است، اما چیزی که از آن مهم تر است این است که بازی هجومی ارائه دهید تا مهاجم در برترین موقعیت برای زدن گل قرار بگیرد.

بله، ما ایتالیایی ها اغلب فراموش می کنیم که فوتبال یک بازی گروهی است و توی تیم 11 نفر بازی می نمایند و همه باید در آن نقش داشته باشند تا یک حرکت ایجاد گردد، تا بازی سرگرم نماینده گردد.

ساکی برای اینکه حرفش را ثابت کند، ناپولی زمان مربیگری ساری را مثال زد: در آن تیم، هیگواین با گل هایش رکورد زد و مرتنس بعد از مصدومیت میلیک، آمد و جای او را گرفت و به طرز چشمگیری مدام گل زد. دلیلش این بود که سبک بازی تیم از آن ها حمایت می کرد.

ساکی در حالی این حرف را می زند که این روزها کوشش دو تیم بزرگ شهر میلان برای خریدن مهاجم نوک، سوژه اخبار شده است. میلان می خواهد مهدی طارمی را بخرد و اینتر در پی گرفتن روملو لوکاکو است.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "علت کوشش میلان برای خرید طارمی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت کوشش میلان برای خرید طارمی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید