تلفن همراه رونالدو لو رفت!، عکس

به گزارش اخبار ورزش ها، احتمالا این سوال تا به حال پیش آمده باشد که کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن سال فوتبال دنیا و فوق ستاره پرتغالی، در حال حاضر از کدام برند تلفن همراه استفاده می نماید؟

تلفن همراه رونالدو لو رفت!، عکس

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزش ها ، دیده شده است که کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن سال فوتبال دنیا و فوق ستاره پرتغالی، در حال حاضر از تلفن همراه هواوی استفاده می نماید. پست Weibo به وسیله Sina Digital عکسی از رونالدو را با گوشی هوشمندی را نشان می دهد که احتمالا از برند هواوی است.

حدس های پیرامون این پست به Huawei Mate RS Porsche Design Edition اشاره دارد. با این حال حدس زده می گردد که عکس Weibo مربوط به سال 2021 است و بعضی از کاربران اینترنت معتقدند که می تواند یک گوشی غیر هوآوی در تصویر باشد. بعلاوه حدس زده می گردد که رونالدو از هشت تلفن همراه استفاده می نماید و مدل هواوی به طور خاص برای پیدا کردن لوکیشن بوده است. سایر گوشی ها، طبق حدس های تایید نشده، همه محصولات اپل هستند.

این گوشی روی پورشه رونالدو دیده شد و این فوق ستاره هرگز عشق خود را به خودروهای پورشه پنهان ننموده است. Mate RS Porsche Design Edition در سال 2018 به مناسبت هفتادمین سالگرد فراوری خودروی اسپرت پورشه عرضه شد. این اتفاق همزمان با عرضه پورشه 911nGT 3 RS بود. هواوی با پورشه همکاری نموده بود تا سالگرد Huawei Mate RS را که برای این خودرو سفارشی شده بود، عرضه کند. این امکان وجود دارد که پورشه برای خرید هر خودرو، گوشی موبایل Huawei Mate RS سفارشی شده را به عنوان بخشی از بسته ارائه نموده باشد.

این گوشی هوشمند دارای تنظیمات سه دوربین لایکا با رزولوشن 40 مگاپیکسل است و علاوه بر اسکنر اثرانگشت پشتی، از باز کردن قفل اثر انگشت درون صفحه نمایش نیز استفاده می نماید. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه شد و بعلاوه قابلیت بازگشایی قفل با چهره را دارد. Huawei Mate RS Porsche Design Edition دارای پیکربندی حافظه رم/حافظه 6/512 گیگابایتی است و دارای برچسب قیمت 12999 یوان یعنی 1803 دلار است.

منبع: gizmochina

227323

منبع: خبرآنلاین

به "تلفن همراه رونالدو لو رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن همراه رونالدو لو رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید