تارتار: بازی با استقلال سخت است

به گزارش اخبار ورزش ها، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که استقلال و ذوب آهن ملاقات سختی مقابل یکدیگر خواهند داشت.

تارتار: بازی با استقلال سخت است

به گزارش گروه ورزشی اخبار ورزش ها، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از ملاقات تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران از سری رقابت های هفته 24 لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است ساعت 19:30 فردا (آدینه) در استادیوم آزادی برگزار گردد، اظهار کرد: امیدوار هستیم سال خوبی برای مردم ایران باشد. بازی سختی برای هر دو تیم خواهیم داشت. استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و چند هفته قبل آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشت و ذوب آهن نیز در سه هفته آمار فوق العاده ای داشت و 7 امتیاز کسب کرد.

وی اضافه کرد: تیم ما از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارد و با انگیزه است. یک تیم برای قهرمانی می جنگد و قابل احترام است و ما نیز با کیفیت بالا برای صعود در جدول به میدان می رویم. استقلال هجومی بازی می نماید و با توجه به مهره های کلیدی استقلال با طرح و برنامه به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه امیدواریم به هدف خود در ملاقات با استقلال که کسب سه امتیاز است برسیم، گفت: با برنامه مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت. ذوب آهن نیز مانند سایر تیم ها، چند روز استراحت کرد و چند بازی محبت آمیز داشت تا از شرایط مسابقه دور نشویم. تمامی تیم ها از تعطیلات ضرر می نمایند. شرایط برای تیم ها یکسان است و فرقی نمی نماید.

تارتار با تاکید بر اینکه هرگز ضد فوتبال بازی ننموده ایم و کسی به یاد نمی آورد که بازیکنان من خود را برای اتلاف وقت به زمین بیندازند، مطرح کرد: وقت تلف کردن نیز باید تاکتیکی باشد و همیشه سعی نموده ایم با توجه به حریف خود بر اساس استراتژی های معین شده، پیش برویم.

وی درباره احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و فرصت پیش آمده برای تیم فوتبال ذوب آهن با احتمال بی انگیزه بودند بازیکنان استقلال، اعلام نمود: تا جایی که می دانم بحث استقلال، پرسپولیس و سپاهان فرق دارد و آن ها در جریان بازی به این مسائل توجهی ندارند. ما استقلال را استقلال همیشگی می دانیم و با توجه به اینکه مقابل پرسپولیس و سپاهان امتیاز کسب کردیم مقابل استقلال نیز کوشش می کنیم که سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با شرایط تیم ملی در ملاقات برابر روسیه و کنیا، گفت: بازی با روسیه فوق العاده بودیم و تعیین بود که از نظر ذهنی تغییراتی ایجاد شده و بازیکنان بی پروا به میدان رفتند. در ملاقات با کنیا، اما این تیم را به ویژه در نیمه اول دسته کم گرفته بودیم. هنوز خیلی زود است و باید به کادر فنی تیم ملی فرصت دهیم. باید همان فرصتی که به دیگر مربیان داده شده به مربیان ایرانی هم داده گردد.

تارتار در مورد حضور طرفداران در استادیوم نیز بیان نمود: خیلی خوشحالیم. جذابیت فوتبال با هوادران خیلی بیشتر است و باید قوانین به گونه ای باشد که طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند و هر چه تعداد طرفداران بیشتر باشد جذابیت های فوتبال بیشتر خواهد بود. امیدوار هستیم که طرفداران ذوب آهن نیز به استادیوم بیایند. ما دوست داریم در کنار طرفدارانمان به میدان برویم.

وی در مورد شرایط ذوب آهن نیز اظهار کرد: باید شرایط حال ذوب آهن را در نظر بگیریم. هر چقدر هزینه کنیم برداشت خواهیم کرد. در جدول لیگ برتر تیم هایی که بیشتر هزینه نموده اند در بالای جدول قرار دارند. هر تیم معمولی که بتواند در جایگاه هشتم و نهم قرار بگیرد دستاورد خوبی به دست آورده است و ما در جدول شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعلاوه درباره دعوت اسلامی بازیکن این تیم به تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالیم که از آموزشگاه ذوب آهن بازیکنی به تیم ملی بزرگسالان راه یافته است. همیشه به جوانان ایمان دارم چرا که خیلی دوست دارند یاد بگیرند و این به ما یاری می نماید که بتوانیم تفکرات خود را پیاده کنیم، هر چند این تصمیم تاوان دارد و تاوان آن را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تارتار: بازی با استقلال سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بازی با استقلال سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید