گزینه پرسپولیس و فرهاد مجیدی پرید! ، اتفاق غیرمنتظره برای ستاره ملی پوش ایران

به گزارش اخبار ورزش ها، پس از مصدومیت قلی زاده در ملاقات تدارکاتی مقابل روسیه نوع آسیب دیدگی او عنوان نشده بود

گزینه پرسپولیس و فرهاد مجیدی پرید! ، اتفاق غیرمنتظره برای ستاره ملی پوش ایران

به گزطارش اخبار ورزش ها علی قلی زاده پنج سال قبل سایپا را به مقصد بلژیک ترک کرد که پس از آن در تمام پنجره های تابستانی همیشه صحبت از علاقه مندی باشگاه های ایرانی از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... به او وجود داشته، اما این اتفاق هیچ وقت نیفتاده ولی حالا بعید نیست با توجه به شرایط بدنی و فنی این بازیکن او تصمیم بگیرد دوباره در حوزه خلیج فارس بازی کند.

علی قلی زاده در زمستان گذشته انتقال قرضی از شارلروا بلژیک به کاسیم پاشا ترکیه داشت که پس از انجام سه بازی تعویضی و یک حضور ثابت، در یک مسابقه محبت آمیز تیم ملی ایران آسیب دید و پس از آن نتوانست به میدان برود و حالا هم در لیست نهایی امیر قلعه نویی برای تورنمنت کافا قرار نگرفته است.

این بازیکن که هیچ مقطعی مثل فصل اخیر در پنج سال گذشته شرایط نه چندان مطلوبی تجربه نکرده بود، پس از مصدومیت در ملاقات تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه که از ناحیه مینیسک دچار پارگی شد، دیگر نتوانست به میدان برود و در 10 مسابقه پایانی سوپر لیگ ترکیه اجازه بازی پیدا نکرد که این شرایط هنوز برای او ادامه دارد.

قلی زاده در حالی از شارلروا بلژیک به عنوان بازیکن قرضی راهی کاسیم پاشا ترکیه شد که شرایط خوبی برخلاف سالیان گذشته در تیم بلژیکی سپری نمی کرد و در 20 بازی این فصل فقط یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود؛ اتفاقی که هرگز تجربه نداشت و همین مسئله منجر به جدایی موقت او شد.

حالا با توجه به شرایط علی قلی زاده که امکان بازگشتش به شارلروا سخت به نظر می رسد، صحبت از حضورش در اتحاد کلباء نیز مطرح شده و گفته می گردد یکی از اهداف نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم است ولی او در حال حاضر یک مشکل جدی برای انجام بازی دارد.

پس از مصدومیت قلی زاده در ملاقات تدارکاتی مقابل روسیه نوع آسیب دیدگی او عنوان نشده بود، اما حالا پس از حدود سه ماه گفته می گردد این بازیکن بخاطر پارگی مینیسک یک عمل جراحی هم پشت سر گذاشته و یک دوره دیگر باید دور از میادین باشد و دوران نقاهت را پشت سر بگذارد تا بتواند به میادین برگردد.

حالا در این شرایط علاوه بر اینکه دو فصل دیگر از قرارداد قلی زاده با شارلروا با قی مانده، این بازیکن هم یک عمل جراحی پشت سر گذاشته که کارش را سخت تر می نماید ولی امیدوار است به آغاز فصل برسد و یک انتقال بهتر داشته باشد و شاید کلباء و فرهاد مجیدی بتوانند دوباره شرایط بازگشت او به دوران اوج را فراهم بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه پرسپولیس و فرهاد مجیدی پرید! ، اتفاق غیرمنتظره برای ستاره ملی پوش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس و فرهاد مجیدی پرید! ، اتفاق غیرمنتظره برای ستاره ملی پوش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید