کرشمه های ریحانه پارسا جلوی دوربین باز هم برای دلار !

به گزارش اخبار ورزش ها، خبرنگاران: عشوه های ریحانه پارسا مقابل دوربین دوباره جنجال ساز شد او اسم داشته اینگونه فیلم هایش برای دلار است !

کرشمه های ریحانه پارسا جلوی دوربین باز هم برای دلار !

ریحانه پارسا عاشق حاشیه است. ریحانه پارسا هرازگاهی از عشق های خود رونمایی می نماید. ریحانه پارسا نشان داد که هنرمند حقیقی نیست. شخصیت پیچیده ریحانه پارسا بر همگان روشن شده است. ویدیی از عشوه های ریحانه پارسا جنجال ساز شده است.

ریحانه پارسا با انتشار تصویری عجیب از خود (که در حال بوسیدن یک مجسمه نورانی است) یک مرد را خطاب قرار داد و به او گفت به من زنگ بزن هروقت منو لازم داشتی ...

ریحانه پارسا اخیرا تصاویر برهنه ای از خود منتشر می نماید و دیگر خبری از راننده شدن نیست (مدتی مشغول رانندگی در پیست مسابقه بود و ادعا می کرد که قرار است راننده حرفه ای شود)

نامزدی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا زمانی که در ایران حضور داشت با مهدی کوشکی نامزد کرد که بعدا اعتراف کرد ازدواج سفید بوده و نامزدی در کار نیست.

او بعد از مدتی از مهدی کوشکی جدا شد و از ایران مهاجرت کرد.

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت دست به هر اقدام ناپسند برای دیده شدن در فضای مجازی و اینستاگرام زد.

رزرو ویلا دوخوابه استخردار نشاطی با آغاز قیمت از 800,000 در جاباما

رزرو ویلا دوخوابه استخردار نشاطی با آغاز قیمت از 800,000 در جاباما

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

بیشتر بخوانید:خودنمایی محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی + عکس

ریحانه پارسا به تازگی با انتشار ویدیویی از خود در ماشین خستگی حالش را نشان داد که چقدر این روز ها روحی آشفته دارد، اما دوباره تصاویری از خود گذاشت

ریحانه پارسا در فیلم هایی که از خود منتشر می نماید معین نیست دنبال چه می شود. ریحانه پارسا حالتی از خودشیفتگی را دارد. ریحانه پارسا دچار خوددرگیری هم هست. ریحانه پارسا علاقه زیادی به سلفی و انتشار فیلم از خودش در اینستاگرام دارد. یکی از فیلم های بی معنای دیگر ریحانه پارسا را ببینید.

ریحانه پارسا بی حیاست

ریحانه پارسا دیگر حیایی ندارد و ظاهرا برهنگی و بی بند و باری برایش عادی شده است. در ادامه فیلمی تازه از خانم بازیگر قهار را مشاهده می کنید.

دیگر بدن عریان ریحانه پارسا برای کاربران هم جذابیتی ندارد. او ابتدا سعی داشت با انتشار تیکه فیلم هایی از بدن خود لینک یوتیوبش را بدهد بلکه کاربران برای تماشا ادامه فیلم به یوتیوب بروند و از آن طرف ریحانه برای بازدید های بالا از یوتیوب دلار دریافت کند، اما ظاهرا این روش هم مدت زیادی طول نکشید و حالا ریحانه پا به راهی تازه گذاشته است. او در آخرین پستش اشاره ای به فیلم زمان نموده که احتمال می رود در آن به اسم بازیگر حضور داشته باشد.

منبع: اقتصاد 24

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "کرشمه های ریحانه پارسا جلوی دوربین باز هم برای دلار !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرشمه های ریحانه پارسا جلوی دوربین باز هم برای دلار !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید