هتل های سازگار با محیط زیست چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش اخبار ورزش ها، ایسنا/ بدنبال آخرین اخبار بدست رسیده، این پرسش مطرح می گردد که هتل های سازگار با محیط زیست چه ویژگی هایی دارند؟

هتل های سازگار با محیط زیست چه ویژگی هایی دارند؟ بیشتر بخوانیدعجیب ترین هتل های دنیا | معرفی هتل های سازگار با محیط زیست

بسیاری از هتل هایی که دارای ویژگی های سازگاری با محیط زیست است، در شهرهای کانادا، لاهور پاکستان، مدلین کلمبیا، بوگوتا مرکز کلمبیا و اکورهولنی و ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی و بعلاوه مونیخ واقع شده است اما هر کدام از این هتل ها در جایگاه خاصی از این منظر تعریف شده است.

به نقل از یورونیوز، سفر با آگاهی از بحران آب و هوا همواره آسان یا ساده نیست و در مواجهه با شرایط اضطراری حتی بی میل ترین افراد را مجبور به توجه می نماید. کسانی که می خواهند به کاوش در دنیا ادامه دهند، باید قبل از رزرو تعطیلات خود تحقیقات بسیار بیشتری نسبت به گذشته انجام دهند. ممکن است در صورت امکان به جای هواپیما از قطار بهره ببرید اما آیا به مقدار پایداری اقامتگاه خود فکر نموده اید؟ در ذیل پنج شهر با بیشترین هتل های پایدار در دنیا آمده است.

ونکوور، کانادا

یافتن محل اقامت پایدار در شهر ونکوور که 44 درصد از هتل های آن سازگار با محیط زیست است، بسیار آسان است. تعجب نخواهید کرد که این شهر کانادایی ادعای مقام اول را داشته باشد، زیرا این ونکوور سال گذشته به عنوان سبزترین شهر دنیا انتخاب شده است. ونکوور به علت تلاشهایش برای کاهش ردپای کربن و افزایش بازیافت از 40 به بیش از 60 درصد تنها در یک دهه مورد تحسین قرار گرفته است. این هتل ها در زمینه بازیافت بسیار پیروز بوده و در آن فراوری زنبور عسل و منوی ارگانیک و گزینه های یک بار مصرف برای غذاخوری ها بسیار مهم است.

استکهلم، سوئد

استکهلم دومین شهر با پایدارترین هتل های دنیا در اروپاست و با هدف تبدیل شدن به سوخت بدون فسیل تا سال 2040، این شهر در حال حاضر یکی از سبزترین شهرهای اروپا و پیشگام در توسعه پایدار محسوب می گردد. بیش از 40 درصد از 216 هتل آن نشان پایداری را دریافت نموده اند. هتل الیت ادن پارک یکی از اولین اقامتگاه هایی است که در مرکز سوئد پیروز به دریافت عنوان پیشرو در انرژی و طراحی محیطی شده است. این هتل اخیرا برای تشویق میهمانان به استفاده از روشهای حمل و نقل سبزتر نقاط شارژ خودروهای الکتریکی را در پارکینگ خود معرفی نموده است.

تورنتو، کانادا

کشور کانادا در خصوص هتل های پایدار بسیار خوب عمل نموده و در حال حاضر 25 درصد از هتل های تورنتو، شهر مهم دیگری در این کشور به عنوان هتل های دوستدار محیط زیست فهرست شده است. هتل با زباله صفر برای کسانی که سعی در کاهش رد پای کربن خود دارند، جالب است، زیرا این هتل متعهد است 85 درصد از زباله های خود را از محل دفن زباله نجات دهد و یک مرکز کمپوست سازی هم در خود دارد. غذای آن نیز کاملا از کشاورزان محلی در شعاع 100 کیلومتری ساختمان تهیه می گردد. این هتل نمونه ای از معماری پایدار است که فضای داخلی و نمای بیرونی آن از چوب نارون ساخته شده است.

کلگری، کانادا

بیش از 23 درصد از هتل ها در شهر کلگری پایدار است، زیرا در این اقامتگاه ها بازیافت کارآمد، محصولات محلی و شیوه های صرفه جویی در انرژی ارائه می گردد. برای به حداقل رساندن مصرف انرژی هتل لو ژرمن به گرمایش و سرمایش زمین گرمایی روی آورده تا اتاقهای خود را در دمای عالی نگه دارد و در عین حال از سوخت های فسیلی دور باشد.

ادمونتون، کانادا

شهر ادمونتون کانادا در این فهرست رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و بیش از 22 درصد از هتل های آن دوستدار محیط زیست است. این شهر پایدارترین شهر در کل کشور در نظر گرفته می گردد.

منبع: همگردی

به "هتل های سازگار با محیط زیست چه ویژگی هایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سازگار با محیط زیست چه ویژگی هایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید