مهبد مقدم، بنیان گذار پلتفرم جینیس، درگذشت

به گزارش اخبار ورزش ها، سایت جینیس خبر درگذشت مهبد مقدم، بنیانگذار و کارآفرین ایرانی-آمریکایی را رسماً تأیید کرد.

مهبد مقدم، بنیان گذار پلتفرم جینیس، درگذشت

به گزارش اخبار ورزش ها ، مهبد مقدم، بنیان گذار ایرانی-آمریکایی جنجالی جینیس (Genius) و اِورپدیا (Everipedia)، ماه گذشته به علت عوارض ناشی از تومور مغزی درگذشته است. این خبر با انتشار پستی در وب سایت جینیس منتشر شد.

استارتاپ ها در هفته جاری از فوت مقدم آگاه شدند و بسیاری افراد در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) به او ادای احترام کردند. جاش کاستین، نویسنده سابق سایت تِک کرانچ که قبلاً مصاحبه ای با مقدم داشت، درمورد درگذشت او نوشت: روحش شاد. او فردی پیچیده، جسور و گاه مشکل ساز، اما واقعاً بامزه، باهوش و البته همواره منحصربه فرد بود.

مقدم در لس آنجلس زندگی می کرد و پس از گذراندن حدود 20 ماه در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Mucker Capital به عنوان کارآفرین، روی طرح هایی برای یاری به خالقان محتوا برای دریافت دستمزد مستقیم تر در ازای کارشان تمرکز نموده بود.

حاصل یکی از کوشش های اخیر مقدم، HellaDoge بود؛ پلتفرمی اجتماعی که در ازای فراوری محتوای مرتبط با دوج کوین، همین رمزارز را به کاربران پرداخت می کرد. ایده اصلی این بود کاربران HellaDoge برخلاف فیسبوک یا ایکس که از تعامل کاربرانشان عایدی تبلیغاتی ایجاد می نمایند، به طور مستقیم از مشارکتشان سود ببرند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مهبد مقدم، بنیان گذار پلتفرم جینیس، درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهبد مقدم، بنیان گذار پلتفرم جینیس، درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید