مسی در آستانه ثبت یک رکورد شگفت انگیز ، اعجوبه در تعقیب اسطوره های برزیل و نابغه آرژانتینی

به گزارش اخبار ورزش ها، لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی آماده است تا به یک رکورد خاص دیگر در تاریخ فوتبال حمله کند.

مسی در آستانه ثبت یک رکورد شگفت انگیز ، اعجوبه در تعقیب اسطوره های برزیل و نابغه آرژانتینی

به گزارش اخبار ورزش ها آنلاین، زدن نخستین گل آرژانتین در مسیر صعود به جام جهانی2026، لئو مسی را در کنار لوئیس سوارز به برترین گلزن تاریخ رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی تبدیل کرد. این گل، یک اتفاق مهم دیگر نیز برای مسی به همراه داشت؛ او توانست تعداد ضربه های ایستگاهی گل شده اش در فوتبال را به عدد 65 برساند.

حالا لئو درست به مقدار دوست جدیدش دیوید بکام، ایستگاهی پیروز در تاریخ فوتبال دارد. با این گل تماشایی، حالا نابغه آرژانتینی پنجمین ایستگاهی زن برتر تاریخ فوتبال است. او فقط یک ایستگاهی تا رسیدن به رکورد رونالدینیو و لاگراتالیه، 5گل با رکورد پله و 12گل با رکورد جونینیو پرنامبوکانو فاصله دارد.

به نظر می رسد این فوتبالیست تا قبل از بازنشستگی، از این رکورد هم عبور می نماید تا به عنوان پیروز ترین ایستگاهی زن در همه ادوار فوتبال شناخته گردد. این اتفاق برای بازیکنی که در نخستین سال های دوران فوتبالش اصلا ایستگاهی نمی زد، خارق العاده به نظر می رسد. در حقیقت وقتی برترین ایستگاهی های رونالدو به ثمر می رسیدند، مسی هنوز ضربه آزاد زدن را آغاز نکرده بود اما وقتی لئو راه افتاد، در نسل خودش دیگر هیچ کس نمی توانست با او رقابت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسی در آستانه ثبت یک رکورد شگفت انگیز ، اعجوبه در تعقیب اسطوره های برزیل و نابغه آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در آستانه ثبت یک رکورد شگفت انگیز ، اعجوبه در تعقیب اسطوره های برزیل و نابغه آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید