فرزانه فصیحی قهرمان دوی 60 متر داخل سالن 2023 آسیا شد

به گزارش اخبار ورزش ها، در جریان برگزاری رقابت فینال ماده 60 متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا قهرمان شد و حمیده اسماعیل نژاد دیگر نماینده کشورمان در جایگاه هفتم ایستاد.

فرزانه فصیحی قهرمان دوی 60 متر داخل سالن 2023 آسیا شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین روز از دهمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا برای تیم ملی ایران به برترین شکل ممکن شروع شد؛ در جریان این رقابت ها، بعدازظهر امروز فینال دوی 60 متر بانوان با حضور فرزانه فصیحی و حمید اسماعیل نژاد از ایران و دوندگانی از قزاقستان، اندونزی، ژاپن، هند، کویت و ترکمنستان برگزار گردید.

در سرانجام، فصیحی با زمان 7.28 ثانیه زودتر به خط سرانجام رسید و با کسب عنوان قهرمانی، صاحب مدال طلا شد، بر همین اساس فرزانه فصیحی پیروز شد با ثبت زمان 7.28 ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط سرانجام عبور کند و مقتدرانه مدال طلا و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

فصیحی در مرحله مقدماتی این مسابقات توانسته بود با ثبت زمان 7.23 ثانیه رکورد ملی کشورمان در این ماده را که با زمان 7.25 ثانیه در اختیار خودش بود را نیز بهبود ببخشد، حمیده اسماعیل نژاد دیگر نماینده کشورمان در این دور از رقابت ها نیز با ثبت زمان 7.48 ثانیه و قرار گرفتن در جایگاه هفتم به کار خود سرانجام داد.

منبع: فرارو

به "فرزانه فصیحی قهرمان دوی 60 متر داخل سالن 2023 آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزانه فصیحی قهرمان دوی 60 متر داخل سالن 2023 آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید