شبکه های اجتماعی، وی چت در آمریکا می ماند

به گزارش اخبار ورزش ها، خبرنگاران- قاضی آمریکایی در سانفرانسیسکو درخواست وزارت دادگستری برای بازنگری در حکم ادامه عرضه دانلود اپلیکیشن پیغام رسان وی چت از فروشگاههای برنامه گوگل و اپل را رد کرد.

شبکه های اجتماعی، وی چت در آمریکا می ماند

به گزارش اخبار ورزش ها، قاضی لورل بیلر بیان کرد که شواهد جدید دولت نظر وی درباره برنامه وی چت شرکت چینی تنست هولدینگز را تغییر نداده است. وزارت دادگستری آمریکا مدعی است اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک تهدیدی برای امنیت ملی هستند.

وی چت به طور میانگین 19 میلیون کاربر روزانه در آمریکا دارد و در میان دانشجویان چینی، آمریکاییهایی که در چین زندگی می نمایند یا روابط تجاری و شخصی در این کشور دارد، محبوب است.

اپلیکیشن وی چت مانند فیس بوک، واتس اپ، اینستاگرام و ونمو خدمات متعددی را یکجا عرضه می نماید و بخش ضروری از زندگی مردم چین به شمار می رود و بیش از یک میلیارد کاربر در دنیا دارد.

وزارت دادگستری آمریکا درباره تصمیم قاضی بیلر برای ادامه استفاده از اپلیکیشن وی چت درخواست تجدیدنظر نموده اما حکم دادگاه تجدیدنظر احتمالا تا دسامبر اعلام نمی گردد.

کاربران وی چت ماه گذشته در شکایتی از قاضی بیلر درخواست نموده بودند مانع اجرای دستور وزارت بازرگانی آمریکا برای مسدود شدن دانلود وی چت در فروشگاههای برنامه گردد.

بر اساس گزارش رویترز، در پفراینده مشابه یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا موافقت کرد فرایند رسیدگی به درخواست دولت برای تجدیدنظر در حکم جلوگیری از اجرای دستور ممنوعیت دانلود اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک در فروشگاههای برنامه آمریکایی تسریع گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "شبکه های اجتماعی، وی چت در آمریکا می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های اجتماعی، وی چت در آمریکا می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید