سامسونگ برای سری گلکسی S25 تراشه اسنپدراگون را کنار نمی گذارد

به گزارش اخبار ورزش ها، پس از یک سال غیبت، اگزینوس دوباره به سری پرچم دار گلکسی S بازگشته است. یک ماه پیش شنیده بودیم که این تنها قدم اول برای سلطه کامل است؛ یک افشاگر گزارش داد که تمام گوشی های گلکسی S25 در در تمام بازارها از اگزینوس استفاده خواهند کرد. با این حال، خبری از DigiTimes امروز این موضوع را نقض می نماید.

سامسونگ برای سری گلکسی S25 تراشه اسنپدراگون را کنار نمی گذارد

این گزارش نشان می دهد که سامسونگ به استراتژی دوگانه خود برای استفاده از هر دو چیپ ست کوالکام و سامسونگ - در این مورد، اسنپدراگون 8 نسل 4 و اگزینوس 2500 - ادامه خواهد داد. با این حال، این اطلاعات شامل جزئیات مربوط به اینکه خط تقسیم در کجا کشیده خواهد شد، نیست. به احتمال زیاد مانند سری S24، گوشی S25 اولترا به طور انحصاری از اسنپدراگون استفاده می نماید، در حالی که گلکسی S25 و S25 پلاس بسته به جایی که آنها را خریداری می کنید، اسنپدراگون یا اگزینوس را دریافت می نمایند.

آن شایعه ای که یک ماه پیش مطرح شد بعلاوه ادعا می کرد که سری تاشو گلکسی Z فقط از تراشه های اسنپدراگون استفاده خواهد نمود، با این حال گزارش دیگری نشان می داد که گلکسی Z Flip6 ممکن است به اگزینوس 2400 مجهز گردد. اگر این درست باشد، اولین بار است که از تراشه اگزینوس در یک گوشی تاشو استفاده می گردد.

و اگر سامسونگ واقعاً به خط اگزینوس برای استفاده در گوشی تاشوی گران قیمت خود (که کوچک است و خنک کردن آن را سخت می نماید و باتری نسبتاً کوچکی دارد) ایمان داشته باشد، مطمئناً به آن ایمان کافی برای استفاده از اگزینوس 2500 در حداقل گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس را خواهد داشت. قرار است اگزینوس 2500 نسبت به مدل فعلی 2400، بهینه سازی های بیشتر و بهبود مصرف انرژی را به همراه داشته باشد. بعلاوه تغییرات دیگری برای سری گلکسی S25 در نظر گرفته شده است.

منبع: 9ToGoogle

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ برای سری گلکسی S25 تراشه اسنپدراگون را کنار نمی گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای سری گلکسی S25 تراشه اسنپدراگون را کنار نمی گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید