برطرف مسائل روبنایی و زیربنایی محله ها با هم افزایی دستگاه ها اجرایی

به گزارش اخبار ورزش ها، جلسه مشترک کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران و ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه9 با حضور مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

برطرف مسائل روبنایی و زیربنایی محله ها با هم افزایی دستگاه ها اجرایی

به گزارش اخبار ورزش ها، این جلسه با حضور سیدمهدی راهنمایی مدیر عامل سازمان نوسازی، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 و روسای دستگاه های خدمت رسان و مدیران شهری برگزار گردید.

مرتضوی شهردار منطقه9 در این باره گفت: هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی گره گشایی از مناطقی است که دچار مسائل روبنایی و زیربنایی و فرسایش شده اند. بنابراین ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و مشارکت و هم افزایی دستگاه ها اجرایی برای حل مسائل شهروندان دغدغه ستاد بازآفرینی است.

وی مطرح نمود: در کشورهای پیشرفته موضوعات شهری در قالب مدیریت یکپارچه و حکمرانی محلی پیگیری می گردد که به منظور تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری باید از این الگو بهره برد. در واقع ستاد بازآفرینی تمرین و مقدمه ای در راستای مدیریت یکپارچه شهری است که سعی دارد با مشارکت تمامی دستگاه های مرتبط نسبت به برطرف مسائل شهروندان قدم بردارد.

این مقام ارشد شهری در منطقه9 در پایان تاکید نمود: به این منظور، سلسله جلسه های مستمری به وسیله مدیران شهری منطقه9 همسو با اهداف ستاد بازآفرینی در غرب مرکز برگزار می گردد تا شاهد رونق و نشاط شهروندی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "برطرف مسائل روبنایی و زیربنایی محله ها با هم افزایی دستگاه ها اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل روبنایی و زیربنایی محله ها با هم افزایی دستگاه ها اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید