رایزنی با وزارتخانه های علوم و بهداشت برای معرفی کتاب استادان ایرانی به عنوان مرجع دانشگاهی

به گزارش اخبار ورزش ها، کاظم آرمان پور، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به اهمیت معین و به روزرسانی منابع و مراجع دروس دانشگاهی گفت: در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران 1402 مذاکراتی با معاون محترم تحقیقات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم و درباره موضوعاتی همانند خرید کتاب برای کتابخانه ها و مراکز دانشگاهی از سامانه پرتال پند صحبت کردیم؛ قرار شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جشنواره نشر دانشگاهی که انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در هفته کتاب و هفته پژوهش برگزار می نماید، مشارکت کند.

رایزنی با وزارتخانه های علوم و بهداشت برای معرفی کتاب استادان ایرانی به عنوان مرجع دانشگاهی

وی اضافه کرد: ارج نهادن به کتاب تألیفی استادان و دانشمندان داخل و خارج کشور نیز موضوع دیگری بود که درباره آن صحبت شد و پیرو این مذاکرات به زودی نشست مشترکی خواهیم داشت.

آرمان پور ادامه داد: امیدوارم برای حمایت از تألیف کتاب و صنعت نشر، کتاب های با ارزش، تألیفی استادان و دانشمندان کشورمان به عنوان منبع و مرجع اصلی دروس دانشگاهی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی گردد.

وی تأکید کرد: اختصاص مبلغی برای حمایت از مؤلفان کتاب های مرجع دانشگاهی اقدام بسیار مثبت و ارزشمندی است و در نشست های مختلف این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایبنا؛ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره از برنامه این وزارتخانه برای حمایت 200 میلیون تومان از مؤلفان کتاب های مرجع دانشگاهی اطلاع داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رایزنی با وزارتخانه های علوم و بهداشت برای معرفی کتاب استادان ایرانی به عنوان مرجع دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی با وزارتخانه های علوم و بهداشت برای معرفی کتاب استادان ایرانی به عنوان مرجع دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید