ثابت ماندن قیمت نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل ها

به گزارش اخبار ورزش ها، در نوروز سال جاری قیمت بلیت قطار و هواپیما ثابت مانده و هزینه هتل ها نیز افزایش نخواهد یافت و حتی با کاهش قیمت نیز روبرو می شویم.

ثابت ماندن قیمت نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل ها

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:

در حوزه عیدی ایام نوروز ما 5 محور را در حوزه گردشگری سال جاری برنامه ریزی کردیم که یکی از مهم ترین برنامه های ویژه ما در افزایش کیفیت خدمات سفر است.

وی اضافه نمود:

یک سامانه شکایات داشتیم، 09629 که تلفنی بود و تبدیل کردیم به یک اپلیکیشن هوشمند که بازخورد می دهد، یعنی بلافاصله که شکایت را ثبت می کنید، این شکایت در قالب یک پیامک به شما اعلام می گردد که ثبت شد و مراحل آن هم دائم اعلام می گردد و حال این شکایات بلافاصله می رود روی کارتابل رئیس ستاد سفر استانی که شکایت صورت گرفته و این مسئله می رود روی میز استاندار و استاندار متوجه می گردد از این 19 دستگاهی که دارند در مقوله سفر هر استان فعالیت می نمایند شکایت برای کیست و پیگیری می گردد و مردم نیز احساس خواهند کرد که شکایت شان پیگیری شده و شنیده می گردد و پاسخ نیز داده می گردد.

مونسان افزود:

بعلاوه راه اندازی کمپ های بین راهی به عنوان استراحتگاه در مسیرهای کم خطر خواهیم داشت تا در کاهش تصادفات هم نقش ایفا کنیم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت:

بعلاوه سامانه سفر راه اندازی شده که یک درگاهی است برای همه خدماتی که در حوزه گردشگری در حال اتفاق است، مثلا در حوزه هتل، بلیت و... می روید در سفر و همه این بخش های خدمات دهنده وجود دارند، هم رقابتی می گردد برای پایین آوردن قیمت ها و هم ما می توانیم نظارت کنیم که آنجا چه دارد می گذرد و روی قیمت هم می توانیم نظارت کنیم.

او مطرح کرد:

برنامه های ویژه ای نیز برای کاهش هزینه های سفر داریم که سال جاری بلیت قطار و هواپیما افزایش پیدا نخواهد کرد. بعلاوه بلیت هتل ها افزایش قیمت نخواهد داشت و در خیلی استان ها کاهش قیمت هم خواهیم داشت.

وی گفت:

بعلاوه تخفیف ویژه رستوران ها و مراکز پذیرایی را خواهیم داشت. در این راستا تخفیف مجتمع ها و بازارهایی با ما همکاری کردند و در جشنواره عیدانه گردشگری حضور پیدا کردند و کاهش قیمت دارند که همین اکنون نیز در خیلی از بازارها می توانید این مسئله را ببینید.

او اظهار داشت:

برنامه ویژه ای نیز داریم برای افزایش شادی و نشاط که آقای رئیس جمهوری سال جاری خیلی تاکید داشتند که فضای امیدبخش، شادی و نشاط آور تزریق گردد تا مردم در ایام عید، فضای بانشاط ببینند که در همه ادارات کل ما نیز یک بودجه ویژه ای را برایشان لحاظ شده است که بتوانند برنامه های مفرح و شادی را داشته باشند.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "ثابت ماندن قیمت نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثابت ماندن قیمت نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید