انیمه Cyberpunk Edgerunners شهریور ماه پخش می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش اخبار ورزش ها، نتفلکیس به تازگی از اولین تریلر انیمه مورد انتظار Cyberpunk: Edgerunners، محصول استودیوی تریگر (Studio Trigger)، رونمایی نموده است.

انیمه Cyberpunk Edgerunners شهریور ماه پخش می گردد؛ تریلر آن را ببینید

این انیمه که در سال 2020 معرفی گردید و با همکاری استودیوی سی دی پراجکت رد در دست ساخت است، حول محور یک بچه خیابانی و بی خانمان می چرخد که در حال کوشش برای زنده ماندن در نایت سیتی است؛ یک کلان شهر آینده نگرانه که شیفته فناوری تغییر بدن است. بدون داشتن هیچ انتخاب دیگری، او به اصلاح و بهبود بدن خود روی آورده، تبدیل به یک Edgerunner شده و به عنوان یک مزدور در شهر مشغول به کار می گردد.

رافال جکی (Rafał Jaki) که نویسنده مانگای The Witcher: Ronin است، به عنوان شورانر و تهیه نماینده اجرایی این انیمه از سال 2018 روی آن کار می نماید. از استعدادهای دیگری که در این انیمه ایفای نقش می نمایند می توان به کارگردان هیرویوکی ایمایشی (Hiroyuki Imaishi)، کارگردان انیمه هایی مانند Gurren Lagann و Promare، طراح شخصیت یوه یوشیناری (Yoh Yoshinari)، طراح شخصیت انیمه های Little Witch Academia و BNA: Brand New Animal، فیلمنامه نویسان یوشیکی یوسا (Yoshiki Usa) و ماساهیکو اوتسوکا (Masahiko Otsuka) اشاره نمود. لازم به ذکر است که موسیقی متن این انیمه نیز به وسیله آهنگساز مشهوری سری سایلنت هیل یعنی آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) ساخته خواهد شد.

هیرویوکی ایمایشی به عنوان کارگردان انیمه در زمان معرفی آن بیان نمود:

مدیر استودیوی سی دی پراجکت رد نیز اضافه نمود:

انیمه Cyberpunk: Edgerunners در 10 قسمت در سپتامبر سال 2022 از سرویس نتفلکیس پخش خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمه Cyberpunk Edgerunners شهریور ماه پخش می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه Cyberpunk Edgerunners شهریور ماه پخش می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید