آشنایی با ویزای الکترونیکی و مراحل اخذ آن

به گزارش اخبار ورزش ها، ویزای الکترونیکی و یا همان (E-VISA) تمامی قابلیت های همان ویزای عادی را دارد و تنها تفاوتی که دارند شیوه صدور این ویزاها می باشد. شما برای اخذ ویزای الکترونیکی احتیاجی به مراجعت به سفارت ندارید و به راحتی می توانید با مراجعه به سایت و اسکن دیجیتالی مدارک مورد احتیاج درخواست ویزای الکترونیکی خود را ثبت کنید.

آشنایی با ویزای الکترونیکی و مراحل اخذ آن

ویزای الکترونیکی (e-visa)

اخذ ویزای الکترونیکی راهی سریع و بسیار آسان برای اخذ ویزا و سفر به کشورهای خارجی می باشد. ویزای الکترونیک یا همان (e-visa) را چون به شیوه آنلاین ثبت نام می کنند، به اصطلاح ویزای آنلاین نیز می نامند.

در روش اخذ ویزای الکترونیکی ، متقاضی می تواند با مراجعه به سایت سفارت یا وزارت امور خارجه کشور مورد نظر، درخواست ویزای خود را به ثبت برساند. وقتی پای سفر به کشورهای دیگر مطرح می گردد همواره اولین و مهمترین مورد این است که آن کشور ویزا احتیاج دارد یا خیر؟ امروزه ما ایرانی ها برای سفر به کشورهای زیادی باید حتما ویزا داشته باشیم و دغدغه های گرفتن ویزا کمی سخت است ولی پیشرفت های امروزی باعث شده که اینکار بسیار راحت و به سرعت انجام گردد.

ایرانی ها از کشورهای آذربایجان و هند می توانند ویزای الکترونیکی تهیه کنند. عصر تکنولوژی یاری شایانی به مسافران جهت اخذ ویزا، خرید بلیط و رزرو هتل نموده است.

مراحل اخذ ویزای الکترونیکی

شما از منزل خودتان با استفاده از کامپیوتر یا موبایل به اینترنت وصل شده ابتدا قصد سفر می نمایید!! پس از انتخاب شهر یا کشور مورد نظر در وبسایت های ویزای الکترونیکی (e-visa) کشور مقصدتان وارد شده و بصورت آنلاین فرم تقاضای ویزای الکترونیکی را پر می نمایید.

به همین راحتی شما می توانید ویزای یک کشور دیگر را بگیرید. فرمهای آنلاین، نحوه پرداخت سریع، سرعت و راحتی بالا از مزایای ویزای الکترونیکی (e-visa) هستند. در نظر داشته باشید که ویزای الکترونیکی (e-visa) هیچ تفاوتی با ویزای سفارتی ندارد تنها تفاوت این است که برای گرفتن ویزای الکترونیکی (e-visa) شما خودتان باید شخصاً وارد وبسایت شده و ثبت نام نمایید.

مدت زمان اخذ ویزای الکترونیکی

در بیشتر موارد، درخواست ویزای الکترونیکی (e-visa) به سرعت صادر می گردد بنابراین زیاد نگران مدت زمان برای صدور ویزای خود نباشید و این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از کشورها اعتبار ویزای الکترونیکیشان (e-visa) حدبیشتر 60 روز است از این جهت نباید فاصله زیادی بین تاریخ بلیط هواپیما و زمان اخذ ویزای الکترونیکی (e-visa) شما باشد به همین دلیل این مورد نیز به فهرست مزایاهای ویزای الکترونیکی (e-visa) اضافه می گردد. پس از اخذ ویزای الکترونیکی (e-visa) گرفتن بلیط الکترونیکی و رزرو هتل به صورت آنلاین شما دیگر نگرانی بابت های خود ندارید. پیشرفت علم علاوه بر کم کردن فاصله ها، کم کم آن ها را از بین می برد.

با مراجعه به بخش خدمات ویزا در سایت www.hiholiday.ir میتوانید ویزای مدنظر را دریافت نمایید. از دیگر خدمات سایت های هالیدی خرید بلیط هواپیما و بعلاوه تورهای مسافرتی با نرخ مناسب می باشد.

مدارک مورد احتیاج برای اخذ ویزای الکترونیکی

مشخص نوع ویزا مورد احتیاج

تهیه مدارک مورد احتیاج مانند گذرنامه، دعوتنامه از نهادهای درخواست کننده، رزومه و ...

اسکن عکس پرسنلی مطابق با استاندارد اعلام شده

اسکن صفحه اول گذرنامه مطابق با استاندارد اعلام شده

های هالیدی

منبع: گردشبان

به "آشنایی با ویزای الکترونیکی و مراحل اخذ آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ویزای الکترونیکی و مراحل اخذ آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید