گوگل هم از پس کپی کارها برنیامد!

به گزارش اخبار ورزش ها، گجت نیوز نوشت: یکی از اعضای گوگل اظهار داشته است که نمی توانند به طور تعیین محتوای کپی یا تکراری را بسنجند.

گوگل هم از پس کپی کارها برنیامد!

اگر درباره ساز و کار سنجش محتوای کپی یا تکراری به وسیله گوگل کنجکاو هستید، به تازگی یکی از اعضای این شرکت به سوالی در این باره پاسخ داده است. پاسخ او اطلاعات خاصی را آشکار نمی کند، اما نمایان گر نکته مهمی در این خصوص است.

چند وقت قبل مشاور سئو بیل هارتزر (Bill Hartzer) در توییتر از جان میولر (John Mueller)، عضو گوگل درباره شیوه سنجش کپی کاری به وسیله این شرکت پرسید. او پرسید آیا درصد مشخصی وجود دارد که بر پایه آن بتوان کپی، غیر اصلی یا تکراری بودن محتوا را مشخص کرد یا خیر؛ به عنوان مثال، یک صفحه باید حداقل 72.6 درصد محتوای منحصر به فرد نسبت به بقیه صفحه های سایت داشته باشد تا به عنوان صفحه ای کاملاً تازه شناسایی گردد.

بیشتر بخوانید:

  • اختراع شگفت انگیزی که معادل خروج 3 میلیون خودرو از جاده ها است!

  • خلاقیت به شیوه روسی؛ طرحی الهام بخش برای آینده / عکس

  • عکس | تویوتا کرولای 600 میلیون تومانی به ایران می رسد؟

جان میولر هم در پاسخ گفته است که چنین درصدی در نظر گرفته نشده و گذشته از این، این سوال را مطرح نموده است که در درجه اول چطور می توان کپی بودن محتوا را سنجید؟ کاربران هم جواب های مختلف خود را ارائه نموده اند؛ از جواب های بیشتر فکرشده کاربرانی که در پی رسیدن به یک نتیجه هستند تا کاربری که خواسته است با تحویل خط کش به عنوان جواب، صرفاً کمی شوخ طبعی به خرج بدهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوگل هم از پس کپی کارها برنیامد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل هم از پس کپی کارها برنیامد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید