کتاب مفاخر یزد در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد

به گزارش اخبار ورزش ها، ایسنا/ براساس گزارشات بدست آمده، کتاب مفاخر یزد در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد.

کتاب مفاخر یزد در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد

بی بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد در این باره گفت: کتاب مفاخر یزد با هدف شناخت مفاخر این شهر به وسیله بخش مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تهیه و در این کمیسیون رونمایی شد.

وی اضافه نمود: کتاب مفاخر یزد به 110 نفر از مفاخر معروف و آشنایی با تاریخ و سیره بزرگان شهر یزد اختصاص پیدا نموده و بعلاوه مطالبی از بعضی امامزادگان، عالمان، شهیدان، دانشمندان، خیران، معماران مطرح، خوشنویسان و صاحبان مشاغل در این کتاب اشاره شده است.

حقیرالسادات در ادامه به حضور مسئولان کمیته های گردشگری یزد در این نشست کمیسیون اشاره و اعلام کرد: بخشی از درخواستهای مسئولین کمیته ها عدم أخذ عوارض و مالیاتهای خاص شهرداری از فعالان گردشگری بود.

وی ادامه داد: بارگذاری فراوری محتوای مناسب گردشگری جهت معرفی شهر یزد، تعریف مسیر و پارکینگ هوشمند گردشگری، برگزاری برنامه های مشترک با بهزیستی در حوزه سالمندان، توجه ویژه به کمپ های کویری یزد، برگزاری جشنواره خرید برای گردشگران و به طور کلی حمایت و تبلیغ شورا و شهرداری در زمینه گردشگری از درخواستهای مسئولین کمیته ها در راستای رونق گردشگری شهر یزد بود.

این عضو شورا در انتها اعلام کرد: مقرر شد کمیته های گردشگری طرح و پیشنهادات خود را با هدف توسعه گردشگری شهر یزد در کمیسیون گردشگری ارائه دهند و در صورت تصویب به سازمان فرهنگی ارجاع گردد و با اختصاص بودجه در سال تازه اجرا گردد.

منبع: همگردی

به "کتاب مفاخر یزد در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مفاخر یزد در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید