شهرداران مدارس دست به کار شدند ، برطرف نیازهای عمرانی مدارس در دستور کار مدیریت شهری منطقه14

به گزارش اخبار ورزش ها، شهردار منطقه14 در نشست صمیمانه با شهرداران و مدیران مدارس از انجام فعالیت های عمرانی برای نوسازی مدارس تا آمادگی برگزاری کلاس های آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان در سال نو اطلاع داد.

شهرداران مدارس دست به کار شدند ، برطرف نیازهای عمرانی مدارس در دستور کار مدیریت شهری منطقه14

به گزارش اخبار ورزش ها ، شهردار منطقه14 با بیان اینکه دانش آموزان امیدها و آینده سازان کشور هستند، تاکید نمود: جهت رفاه آنها و برطرف نیازهای مدارس بعلاوه ارتقای سطح دانش و مهارت آموزی دانش آموزان در سال نو همکاری لازم با آموزش وپرورش صورت می گیرد.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه در طرح تفصیلی ایجاد اعتبارات شهری برای انجام کارهای عمرانی مانند آسفالت حیاط مدارس در دستور کار است، ادامه داد: برای رسیدگی به امور مدارس تفاهم نامه ای در همکاری با آموزش وپرورش اجرا شده و سبد اعتباری بین مدارس برای برطرف نیازهای عمرانی در زمینه آسفالت حیاط و محوطه، نصب یا برطرف عیب وسایل گرمایشی و سرمایشی و در کل تجهیز مدارس اختصاص داده می گردد.

شهردار منطقه14 به رنگ آمیزی دیواره های مدارس برای سال نو اشاره و افزود: با توجه به لزوم زیباسازی دیواره های مدارس و داشتن محیطی شاداب و با نشاط جهت ارتقای تربیت و آموزش رنگ آمیزی دیواره ها باید با یاری دانش آموزان و شهرداران مدارس اجرایی گردد.

سالاری پور در ادامه با اعلام آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع مرتبط به نگهداشت فضای سبز افزود: در کنار برنامه ریزی برای ارائه آموزش های شهروندی به دانش آموزان، شهرداری پای کار است تا نگهداشت و توسعه درختکاری در مدارس با همکاری شهرداران مدارس نیز صورت پذیرد.

وی از برگزاری مسابقه ای با موضوع نگهداشت فضای سبز در باره آبیاری درختان و نیز کاشت درختان نو در مدارس همراه با اهدای جوایزی به رسم یادبود و با هدف تشویق و مشارکت دانش آموزان در این فعالیت ها به عنوان برنامه در نظر گرفته شده نام برد.

شهردارمنطقه14 در سرانجام به لزوم و برنامه ریزی برای تجهیز و نوسازی مدارس برای امسال و سال تحصیلی نو اشاره نمود و گفت: بعلاوه ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در دوره های تحصیلی در ابعاد مختلف از اهداف شهرداری در مدارس است که در سال جاری اجرایی می گردد.

در این ملاقات صمیمانه شهرداران مدارس درباره فعالیت ها و مشارکت با شهرداری در حوزه های مختلف گفتگو کردند. ضمناً به منظور قدردانی از عملکرد شهرداران مدارس در همکاری با مدیریت شهری برای پیشبرد برنامه های آموزشی و اجتماعی در مدارس و بین خانواده ها، از شهرداران مدرسه و مدیران مجری طرح در 25 مدرسه منطقه14 با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش و مدیران شهری تقدیر شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهرداران مدارس دست به کار شدند ، برطرف نیازهای عمرانی مدارس در دستور کار مدیریت شهری منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداران مدارس دست به کار شدند ، برطرف نیازهای عمرانی مدارس در دستور کار مدیریت شهری منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید