آشنایی با شهر بخارست و دیدنی های این شهر زیبا

به گزارش اخبار ورزش ها، بخارست یکی از زیباترین شهرهای کشور رومانی است جذابیت های فرهنگی این شهر برای گردشگران بسیار زیاد است و می تواند هر ساله علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب کند این شهر به عنوان یکی از شهرهای بزرگ است که در این کشور واقع شده است و یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی و صنعتی در این کشور می باشد. اهمیت این شهر به جهت جذابیت های فرهنگی، صنعتی و تجاری می باشد جذابیت های فرهنگی و تاریخی این شهر بسیار با اهمیت است جذابیت های تفریحی و توریستی این شهر به قدری است که می تواند مورد توجه گردشگران زیاید باشد. شهر بخارست دارای دیدنی های بسیار زیادی است که شما علاقه مندان در ادامه این بخش می تواند با این جاذبه ها آشنا شوید با معرفی این جاذبه های شگفت انگیز در این بخش نیز می توانید با یکی دیگر از مهم ترین شهرهای رومانی آشنا شوید این شهر قدیمی بعلاوه از جذابیت های تاریخی نیز برخوردار می باشد تاسیات شهری این منطقه در سال های اخیر رو به توسعه بوده است و از این حیث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

آشنایی با شهر بخارست و دیدنی های این شهر زیبا

تماشای های شهر زیبای بخارست:

در طول های قرن های 15 و 16 شهر بخارست یکی از مهم ترین شهرهای تاریخی در رومانی بوده است این شهر از گذشته یکی از مهم ترین سکونتگاه های شاهزادگان رومانی بوده است وجود مراکز تجاری متعدد و مراکز بازرگانی موجب اهمیت بسیار زیاد این شهر شده است در این شهر عبادتگاه های مختلفی وجود دارند و امروزه این شهر به یکی از مقاصد گردشگری مهم در جهان تبدیل شده است. این شهر یکی از مکان های تاریخی و قدیمی در این کشور به شمار می آید که می توانید در این بخش بیشتر با این شهر آشنا شوید این شهر دارای ساختمان هایی بلند با معماری شگفت انگیز و ویژه است که در سال های اخیر بازسازی شده اند و مجدد به دوران شکوه و عظمت خود باز گشته اند. با قدم زدن در این شهر می توانید از رستوران ها، تالارها، کافه و سالن های تئاتر را مشاهده کنید که از دیگرر جذابیت های زیبای این شهر هستند.

میدان انقلاب بخارست:

این میدان یکی از مهم ترین جاذبه های شهر بخارست است این میدان با عنوان میدان انقلاب شناخته می گردد نام این میدان از دوران قدرت نیکولای چائوشسکو برگرفته شده است کودتایی که در سال 1989 ایجاد شد نقش بسیار مهمی در این منطقه داشته است این کودتا به وسیله حزب کمونیستی طراحی شده است و با آغاز این انقلاب این میدان نیز با این نام نامگذاری شده است. پیش از اینکه این انقلاب برپا گردد این میدان با عنوان میدان قصر نامگذاری شده بود وجود ساختمان های متعدد دیگر در اطراف این میدان موجب شده بود تا نمایی بسیار تماشای داشته باشد. بنای این میدان در سال 2005 طراحی شده است و در این میدان قیامی خونین برپا شده است که در طول تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

موزه ملی تاریخی رومانی:

این موزه یکی دیگر از تماشای های بخارست است و از دیگر جاذبه های معروفی است که از آن تماشا می کنید ساختمان این موزه ساختمانی به سبک نئوکلاسیک است ابتدا این بنا برای سرویس های پستی ساخته شده بود و به علت عظمت و وسعت خود به یکی از موزه های مهم شهری تبدیل شده است. در سال 1970 این ساختمان دارای اتاق های زیادی است 60 اتاقی که در این ساختمان طراحی شده است دارای آثار و اشیای متعددی است این مجموعه آثار در طول تاریخ رومانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. مجموعه آثاری که در این موزه وجود دارند اشیای طلایی، ابزار نوسنگی، زیورآلات، جواهرات و … هستند این موزه یکی از مهم ترین گنیجنه های این شهر هستند و آثار گران قیمت بسیار زیادی است.

خیابان پیروزی بخارست:

این خیابان یکی از مهم ترین خیابان های شهر است تجمع بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و … در مرکز این خیابان موجب شده است تا به یکی از مکان های گردشگری این شهر تبدیل گردد خیلی از جهانگرد ها در سفر خود به شهر بخارست از این خیابان نیز تماشا می نماید و توصیه می گردد شما نیز تجربه قدم زدن در میان فروشگاه های این خیابان را از دست ندهید.

مدرسه هنری رومانی:

شما در سفر خود به شهر بخارست می توانید تجربه های جهانگردی بسیار زیادی داشته باشید یکی از مهم ترین بناهای این شهر مدرسه هنری است این مدرسه دارای بنای بسیار باشکوهی است و محل کنسرت های بزرگ می باشد به همین دلیل به عنوان مدرسه هنری شهر از آن یاد می گردد. این مدرسه یکی از باشکوه ترین تالارهای هنری است که همانطور که بیان شد مراسم های هنری متعددی در آن برگزار می گردد طراحی این ساختمان در قرن نونزده صورت گرفته است و دارای طراحی بسیار زیبایی است. درون ساختمان این تالار نیز دارای طراحی و معماری زیبایی است گنبدی 41 متری و 6 ستون که نمادین است در این بنا معماری آن را زیباتر نموده است نوع این معماری به معابد یونانی شباهت دارد.

سفر به بخارست دارای تجربه های زیادی است این شهر این شهر دارای کلیساهای تاریخی است که به جهت معماری ارزشمند خود شناخته شده هستند از دیگر جاذبه های این شهر نیز می توان به هتل های لاکچری، کافه ها و جاذبه های جهانگردی مختلف آن اشاره کرد آشنایی با این جاذبه ها می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره یکی دیگر از مکان های تماشای رومانی در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: دیجیاتور

به "آشنایی با شهر بخارست و دیدنی های این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر بخارست و دیدنی های این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید